Aan het strand, stil en verlaten - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Adelaar Tienen - WaarBenJij.nu Aan het strand, stil en verlaten - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Adelaar Tienen - WaarBenJij.nu

Aan het strand, stil en verlaten

Blijf op de hoogte en volg Adelaar

05 Maart 2016 | Nederland, Katwijk-Midden

“Misschien ga ik een biertje drinken” zei ik gisteren. Nou dat heb ik geweten zeg! Wat een gezellige mensen daar in Brabant. Uiteindelijk ben ik op de bank beland bij een jongen die ik in de kroeg “De Brabantse Aap” heb ontmoet, scheelde mij wel weer lekker een hotelovernachting.

Vandaag ben ik bij een jongen in de auto gestapt om naar het Verre Westen af te reizen. Ik had eens verhalen gehoord over de legendarische gouden kusten van Nederland, al moet ik zeggen dat het er momenteel een beetje grauw uitziet. De mensen hier praten een beetje raar, en er zijn wel heel veel kerken! Volgens de mensen op de boulevard is het traditie om even een harinkje te eten aan de kust. Ik heb het even geprobeerd, dat was lekkerder dan ik van tevoren had verwacht. Verder heb ik nog een selfie gemaakt bij een vuurtoren, en bij een hele hoop helmgras. Vanavond doe ik even rustig aan, ik ben eindelijk een beetje over mijn kater van gisteren heen.

P.S.: Asjemenou! Ben ik aan de andere kant van de wereld, kom ik alsnog een bekende tegen hier in Katwijk! Mijn oude huisgenoot uit de HVOR! Deze heb ik al zeker sinds 2012 niet meer gezien, wat een toeval allemaal.

Hieronder zie je de foto’s van vanmiddag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Katwijk-Midden

Adelaar

Het reisverslag van de mooiste adelaar van campus

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 983
Totaal aantal bezoekers 2428

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

My Nyenrode trip

Landen bezocht: