Brabantse nachten zijn lang - Reisverslag uit Maaskantje, Nederland van Adelaar Tienen - WaarBenJij.nu Brabantse nachten zijn lang - Reisverslag uit Maaskantje, Nederland van Adelaar Tienen - WaarBenJij.nu

Brabantse nachten zijn lang

Blijf op de hoogte en volg Adelaar

03 Maart 2016 | Nederland, Maaskantje

In de ochtend heb ik mij goed vermaakt met twee prachtige dames in de library. De foto’s hiervan kunnen jullie lezen in mijn vorige reisverslag. Aan het eind van de middag mocht ik met iemand mee naar Maaskantje. Ik had al wel eens gehoord dat Maaskantje bekent is geworden van New Kids, maar had nog nooit de tijd gehad om het een keer te bezoeken. Eerst ging ik een selfie maken met het plaatsnaambord van Maaskantje. Daarna ging ik de snackbar uit de film opzoeken. De snackbar zag er precies zo uit als in de Film. Ik heb daar een broodje bakpao gegeten en tegen de man achter de toonbank gezegd: “wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?” Vanavond slaap ik lekker in Brabant. Misschien ga ik nog een biertje drinken, maar dat weet ik niet zeker.

De foto’s van vanmiddag zie je hieronder.

  • 03 Maart 2016 - 22:01

    Esper De Zwarte Hand:

    O wat leuk aderlaar. Ik ken een aantal vrienden die daar in de buurt wonen. 1 is een baron.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maaskantje

Adelaar

Het reisverslag van de mooiste adelaar van campus

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 2421

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

My Nyenrode trip

Landen bezocht: