Mijn eerste stop - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Adelaar Tienen - WaarBenJij.nu Mijn eerste stop - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Adelaar Tienen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste stop

Blijf op de hoogte en volg Adelaar

02 Maart 2016 | Nederland, Breukelen

Ik ben begonnen aan mijn reis!

  • 03 Maart 2016 - 00:51

    Esper De Zwarte Hand:

    Beste Adelaar,

    Na al die jaren vriendschap ga je nu eindelijk je droom waarmaken!

    Ik wens je veel plezier en verwacht mooie foto's en verhalen.

    Als je weer terug komt, als je ooit nog terug komt, dan staat er een lekker koud biertje voor je klaar in de HVOR.

    Het ga je goed vriend!

    Dikke Kus
    Esper de Zwarte Hand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breukelen

Adelaar

Het reisverslag van de mooiste adelaar van campus

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 2417

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

My Nyenrode trip

Landen bezocht: